Wij maken gebruik van cookies

Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met onze cookies. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik begrijp het

Veel gestelde vragen

Naar De Budde toegaan betekent gezelligheid, gastvrijheid, vreugde en heerlijkheid. Om dit in goede banen te laten leiden willen wij zo goed mogelijk voorbereid zijn op uw bezoek. U wilt net als wij – of u nu samen met vrienden, familie, partner of een grote groep komt – alles zo goed mogelijk voorbereid en geregeld hebben. Daarom hebben wij hieronder de meest gestelde vragen gezet om uw bezoek naar ons toe tot in de puntjes geregeld te hebben. Heeft u alsnog vragen hierover bel of mail ons dan gerust.

  1. Beschikken jullie over een parkeerplaats?
    Ja, wij beschikken over een eigen gratis parkeerplaats aan de Grotestraat naast het pand.
  2. Zijn honden toegestaan?
    Honden zijn toegestaan tot 17:00 uur, mits deze schoon en droog zijn. Buiten de ingang van De Budde staan waterbakken, anders kunt u dit altijd vragen aan een van onze collega’s. Na 17:00 uur zijn honden niet meer toegestaan. Wanneer honden nat en vies zijn van de regen zijn ze helaas niet toegestaan.
  3. Is het treinstation ver van jullie restaurant vandaan?
    Het treinstation van Nijverdal is op 7 minuten loopafstand.
  4. Beschikken jullie over wifi?
    Ja, wij beschikken over gratis wifi. Vraag aan een van onze collega’s wat het wachtwoord is.
  5. Kan er met cadeaukaarten / dinercheques betaald worden?
    Nee, alleen onze eigen cadeaubonnen en de cadeaubonnen van Op Naar Nijverdal kan bij ons ingeleverd worden. Wij accepteren geen andere dinercheques, VVV bonnen, restaurantkaarten of andere cadeaukaarten die niet rechtstreeks van De Budde afkomstig zijn.
  6. Kan ik mijn elektrische auto opladen?
    Nee, wij hebben geen laadpalen.
  7. Kan ik mijn elektrische fiets opladen?
    Ja, wij hebben een fietsenrek met een aantal stopcontacten mits u ook consumpties bij ons afneemt.
  8. Kan ik de zaal afhuren zonder consumpties af te nemen?
    Nee, u kunt alleen de zaal afhuren als u ook dranken en hapjes afneemt.
  9. Kan je met creditcard betalen?
    Ja, u kunt bij ons met creditcard betalen.
  10. Is het mogelijk om apart af te rekenen?
    Dit kan tot op zekere hoogte. Wij raden altijd aan om met groepen van tevoren één grote pot te maken of dat één persoon alles direct betaald en bijvoorbeeld tikkies stuurt naar de desbetreffende personen. Voor het apart afrekenen verzoeken wij wel om dit vóór uw bezoek bij ons te vragen. Wij vragen hiervoor om uw begrip.
  11. Ik heb een allergie / dieet, wat zijn de mogelijkheden?
    Wij hebben verschillende vegetarische gerechten. En een aantal gerechten die veganistisch bereid kunnen worden. Daarnaast hebben wij glutenvrij brood, veganistische borrelplank, vegetarische borrelhapjes en glutenvrij bier. Wilt u gebruik maken van ons verrassingsmenu’s? Bel ons dan van tevoren en geef uw allergieën en/of dieetwensen goed door zodat ons keukenteam hier een mooi menu van kan maken en tijd nodig heeft om dit te kunnen voorbereiden.
    Tot slot kunnen wij nooit 100% garanderen dat specifieke gerechten allergenenvrij zijn. In onze keuken wordt tevens gewerkt met gluten, lactose producten, vis, vlees, pinda’s en noten.
  12. Hebben jullie vegetarische gerechten?
    Ja, wij hebben verschillende vegetarische gerechten op onze kaart staan. Zowel lunch, diner als borrelkaart.
  13. Bij hoeveel personen hanteren jullie een keuzemenu?
    Wij hanteren een keuzemenu vanaf 15 personen. Vooraf kunt u uit 3 verschillende keuzemenu kiezen in 3 verschillende prijsklassen. Voor meer info kunt u ons daarover bellen of mailen.
  14. Wat zijn de kosten ongeveer als ik bij jullie een feest wil organiseren in de zaal achter?
    Dat ligt geheel aan uw wensen. Kom gerust binnen wandelen en deel uw wensen met ons. Op basis daarvan kunnen wij u verschillende arrangementen laten zien met de bijbehorende prijzen.
  15. Kan je ’s avonds laat nog borrelen en borrelhapjes bestellen?
    Jazeker. U kunt heerlijk bij ons borrelen en ’s avonds laat borrelhapjes bestellen tot 00:30 uur.
  16. Kan ik een take-away bestellen?
    Nee, wij doen niet aan take-aways.
  17. Beschikken jullie over een speelruimte voor kinderen?
    Nee. Maar wij hebben wij kleurplaten en potloden.
  18. Beschikken jullie over kinderstoelen?
    Ja wij beschikken over kinderstoelen. Geef van tevoren aan of u een kinderstoel nodig bent voor uw kind.
  19. Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn reservering.
    Het kan zijn dat uw e-mailadres typefouten bevat of in uw spambox is terechtgekomen. Bel gerust naar ons en wij kijken u reservering na en kunnen altijd achteraf u een bevestiging opnieuw versturen.
  20. Kan ik met mijn Budde munten betalen?
    Ja, mits deze hetzelfde logo hebben als nu (zwarte opdruk met blauwe letters). Oude Budde munten zijn helaas niet meer geldig. U kunt het gehele jaar met Budde munten betalen.
  21. Tot hoeveel personen kunnen wij als groep aan één tafel zitten?
    Dat ligt eraan hoeveel gasten wij in huis hebben op die dag. Wij bekijken elke dag hoe wij ons tafelplan gaan indelen op basis van het aantal personen per tafel. In principe kunnen wij één tafel maken van maximaal 20 personen.
  22. Beschikken jullie over ronde tafels?
    Wij beschikken over ronde tafels voor 2 personen of in onze loungebanken voor maximaal 5 personen. Wij kunnen nooit 100% garanderen dat u aan een ronde tafel komt te zitten maar als u het van tevoren aangeeft doen wij hier onze uiterste best voor.
  23. Kan ik op rekening eten?
    U kunt zakelijk en privé bij ons op rekening eten, mits wij dit van tevoren weten en uw gegevens hebben. Op de avond zelf ontvangen wij graag een handtekening op de bon ter goedkeuring en controle zodat wij deze achteraf kunnen factureren aan u. Onze betaaltermijn is 10 dagen. Wanneer uw bedrijf een betalingstermijn van 21 dagen of langer hanteert, zijn wij genoodzaakt om administratiekosten in rekening te brengen.
  24. Kan ik bij jullie met mijn laptop een middag/dag werken bij jullie? En is er een minimaal bedrag wat ik moet uitgeven?
    U kunt uw werkplek verplaatsen naar ons restaurant. Geen probleem. Wij beschikken over genoeg stopcontacten en gratis wifi. Er is geen minimaal bedrag maar u moet uiteraard wel consumpties bij ons afnemen. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u maar één consumptie afneemt over de hele middag/dag.
  25. Kunnen wij een vast bedrag met jullie afspreken als wij met een grote groep komen eten en drinken?
    Dat ligt eraan. Onze drankarrangementen (koffie, thee, cappuccino, huiswijnen, frisdranken, Grolsch Pilsner, Radler en maltbieren) gaan vanaf 3 uur of langer. Hier zit niet inbegrepen: speciaalbieren, buitenlands gedestilleerd, andere wijnen of andere warme dranken. En qua eten is dit op basis van onze keuzemenu’s. Op een andere manier is dit helaas niet mogelijk.

 

Zit uw vraag er alsnog niet tussen?

Bel 0548-612250 of mail naar info@debudde.nl.

Bel direct
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×